Thrillerfestival

Spannende verhalen op de socials

Ook dit jaar is Ouwerkerk Tekst & Advies weer betrokken bij het Nederlands Thrillerfestival in Zoetermeer. Een bijzonder jaar, het is de tiende editie van het festival. Reden genoeg om weer uit te pakken met mooie content en leuke acties.

Net als vorig jaar mogen we voor het Nederlands Thrillerfestival de social media verzorgen. Dit houdt in dat wij interessante, originele content maken voor Instagram, Facebook en Twitter, de kanalen up-to-date houden en webcare toepassen. Met andere woorden: we zijn verantwoordelijk voor zowel zenden en ontvangen als het communitymanagement.

Tijdens de Thrillerweek laten we zien wat er gebeurt en schrijven we leuke winacties uit voor onze community. Via Instagram Stories laten we mensen ook op afstand meegenieten van de bloedstollende toneelstukken, angstaanjagende goede zangers, het griezelig populaire Boekenfestival en drukbezochte lasershow op de Markt. Dit jaar zoeken we naar nog meer kwaliteit in de content die we speciaal voor het Nederlands Thrillerfestival maken. Van quotes uit spannende films en boeken tot interessante wist-je-datjes uit de thrillerwereld. De sponsoren komen letterlijk aan het woord over hun betrokkenheid bij dit mooie festival en we laten zien wie de makers achter al die fantastische theaterstukken, films en spannende evenementen zijn. Alles om het Nederlands Thrillerfestival een gezicht te geven, de mensen en de verhalen achter de Thrillerweek op te sporen en daarmee de (potentiële) bezoeker écht te raken.

‘Voor onze klanten zetten we graag even dat stapje extra’

Maar niet alleen de social media zijn bij ons in goede handen. Voor onze klanten zetten we graag net even dat stapje extra. Zo maken we gebruik van ons eigen netwerk om extra bekendheid te genereren en andere ondernemers enthousiast te maken om een steentje bij te dragen aan dit lokale initiatief. Daarnaast gaan we de boer op en leggen contacten om nieuwe mogelijkheden te ontsluiten en nog meer draagvlak te vinden voor het festival. De meer traditionele relatie tussen klant en opdrachtnemer verschuift op deze manier meer naar een partnership. Wij zijn ervan overtuigd dat je zo de beste resultaten behaalt.

Meer nieuws.

Nieuw magazine voor Cirkelstad

Stadsblad Magazine nr twee is uit. Het nieuwe digimagazine van Cirkelstad staat weer tjokvol informatie over Het Nieuwe Normaal. Nummer één verscheen nog net...

Laten zien dat circulair bouwen gewoon kan

Van september t/m november 2022 heeft Cirkelstad Zuid-Holland samen met Alba Concepts, Stichting iCircl, start met 8 en de provincie Zuid-Holland een traject voor...

Maak ook kennis met Archibald

**Impact!, dat is de naam van het spiksplinternieuw digi-magazine van Kwartiermakers in de bouw (KMIDB). In deze eerste editie zegt Anke van Hal, hoogleraar...

Sorry, maar je browser is dusdanig verouderd dat deze website waarschijnlijk niet goed wordt weergegeven. Probeer een nieuwere versie van je huidige browser of een andere browser te installeren