De klanten laten spreken

KBM Groep anders naar buiten

Voor KBM Groep uit Katwijk zijn we bezig met de restyling van de huidige website. Daarnaast is het de bedoeling dat wij ook andere uitingen zoals de brochures en nieuwsbrieven gaan vernieuwen. Uit diverse klantonderzoeken scoort de ontwikkelende bouwer erg goed. In de huidige uitingen komt dit echter onvoldoende over het voetlicht.

Door vooral de klanten van KBM Groep aan het woord te laten, vertellen we het KBM-verhaal vanuit de optiek van de opdrachtgever. “KBM Groep heeft in het bouwproces laten zien dat het een aannemer is, die met de nieuwste technologieën werkt als het gaat om 3D-modellen en het organiseren van het werk”, aldus één van de partijen die op de site straks aan het woord komt. https://kbm.nl/

Meer nieuws.

Nieuw magazine voor Cirkelstad

Stadsblad Magazine nr twee is uit. Het nieuwe digimagazine van Cirkelstad staat weer tjokvol informatie over Het Nieuwe Normaal. Nummer één verscheen nog net...

Laten zien dat circulair bouwen gewoon kan

Van september t/m november 2022 heeft Cirkelstad Zuid-Holland samen met Alba Concepts, Stichting iCircl, start met 8 en de provincie Zuid-Holland een traject voor...

Maak ook kennis met Archibald

**Impact!, dat is de naam van het spiksplinternieuw digi-magazine van Kwartiermakers in de bouw (KMIDB). In deze eerste editie zegt Anke van Hal, hoogleraar...

Sorry, maar je browser is dusdanig verouderd dat deze website waarschijnlijk niet goed wordt weergegeven. Probeer een nieuwere versie van je huidige browser of een andere browser te installeren